lørdag den 4. oktober 2014

Hvori jeg indser at halve timer ikke hænger på træerne

So much for den halve time hver dag.

Men jeg var syg og skulle bruge i dag på at restituere mens Manden vartede mig op, men så begyndte Manden at overtage min sygdom og så kom min mor på besøg og så var der pludselig ikke mere tid.

Så en halv time bliver det ikke, men i stedet fem minutter her fra badeværelset og mobilen.

Og så må den første erkendelse i det her projekt være, at selvom en halv time lyder af meget lidt, så er det svært at finde den, når den ikke er der i forvejen.

I morgen. Så opfinder jeg den halve time og lægger den et eller andet sikkert sted, så jeg kan finde den resten af måneden. Lige efter jeg har været i Rema og sendt min mor hjem og puttet barnet til lur og vasket tøj. Forstås.

1 kommentar:

  1. Jeg synes simpelt hen det er den mest geniale ide længe, sådan at ville skrive en halv time hver dag... også selv om det ikke bliver til noget hver dag.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.