torsdag den 14. august 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 14)

7. februar 2008
Den perfekte politiker
Her i huset er der nogen der er politisk aktive. Meget. Derfor er den lokale Parti-formand af og til at finde i min stue hvor han bruger af Mandens* tid.

Men det gør mig ikke noget. For lokal Parti-formand ligger i den absolut gode ende af lækker-skalaen. Veltrænet og slank. Smil der ikke bare er politik-smil, men også altid giver ham glimt i øjet. Hår der sidder perfekt, selv efter en tur i blæsten. Især efter en tur i blæsten.

Formand selvfølgelig lykkeligt gift med ligeså travl og lykkelig politisk kone.

Har brugt min aften på at betragte hvordan hans t-shirt sidder perfekt. Tæt og kort så man kan se pæne, sexede overarme. Elsker når han trækker trøjen af og man et kort øjeblik kan se hans mave.

Gift eller ej, han skulle ikke lægge meget op før jeg var hans.

Kunne selvfølglig aldrig selv finde på at lægge op til noget. Ville alligevel være at miste for meget ansigt – selv efter min standard.

Men derfor kan man vel godt kigge.

------
*Ex'en, red.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.