søndag den 16. februar 2014

Hvori vores 100 dages oprydningsplan fejler miserabelt

Der var engang i efteråret hvor jeg lovede virtuel rundtur når vores 100 dages oprydningsplan udløb 1. februar. Jeg havde ikke glemt det, og det var ikke fordi jeg ikke ville stå ved at planen ikke holdt. Jeg tog pænt alle billederne og ville bare uploaded dem fra mobilen. Men jeg er uvenner med Bloggers app, og jeg er bare ikke typen der kan udgive noget der er halvt og dårligt. Ikke sådan uden videre. Så det lå. Og lå. Og blev mere og mere uoverskueligt, for jo mere det lå, jo større blev mine forventninger til det skulle være et godt og vittig og indsigtsfuldt indlæg.

Jeg er stadig uvenner med Bloggers app (det ses muligvis på layoutet i dette indlæg hvorfor) Men nu udgiver jeg det som det er. I fortjener det gode, vittige og indsigtsfulde indlæg, det gør I. Men det bliver ikke i dag. I dag må I nøjes med at grine af mit rod fra den 1. februar. Eller måske jeg først tog billederne den 2. i virkeligheden. Det gør ikke den store forskel, kan jeg afsløre. Hell, jeg kunne tage dem i dag, og man ville ikke kunne se forskel.







1 kommentar:

  1. Hvor er det befriende at se boligbilleder, der ikke er totalt opstillede, og som viser hvordan det rent faktisk ser ud i de fleste børnefamilier de fleste dage. Tak!

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.